Friday, February 12, 2010

zorro... ;-)

pada suatu ptg yg indah...
aku tgh main bdmnton dgn my bro ni...
kitrg lawan..sape klah kna buat air..
ttba dgr org gelak2 kat ats umah...
aku dgn my bro pon lorat2 je nak join...
tgok ape yg da trjadi...
hahahhaa...rupanya gelak kn my sis..
dia kna g fnction guru dgn kna paki topeng zorro..
n baju yg bling3...
hahahhahaha...
;-)
my bro...yg agak sekepale dgn aku...
oooo...sempat lg buat tanduk eh..
huhuhuhu...
;-)
huiii baru prasan...mancung nyerr idung aku...hahahah
ganazz la sgtttt yg sblah aku niii....
kikikikiki..
;-)
hahahhaha..ni gmbr aku tgh pnat main bdmton..
bju pink tu kakak iparku..n anak dia...
yg kuning tu ank kakak aku yg no 3..
x bape nk btul...
hahahahaha...
;-)
ni fmly my bro....
;-)
...zorro...
;-)
I LOVE ALL OF U...
u're great mother,sistr n brothr...
no matter what i do...u always hold my hand n..
together forever...
;-)









No comments:

Post a Comment