Monday, February 22, 2010

BIRTHDAY SAYANG.... ",)

Bzday my cayankzz hari tu..16 Feb...
aku blikan kek secret recipe n present Levi's...
kikikikikiki...
awal tu aku tmpah kek ni...takut habis...
nant tinggal kek yg x best je...huhuhuhu...
da la bzday my cayankzz dekat je dgn chinese new year..
so sediakan payung seblm ujan...
kikikikiki...
",)
siap ade lilin lagi...ingatkan nk tiup...
tp liter xd plak...
tgok la hancur da kek ni kitrg keje kan...
hahahahahha...
sedap kek ni....black forest...fav aku...
kikikikiki...
",)
aikkkk....nyorok kan ape tu..???
;-)
Bayangkan la,kek besar cmni kitrg berdua je
yg makan...kikikiki
;-)
berangan jap dlm kete....
;-)
kikikikikiki
;-)
haaaa....ni la kdai mkn tghari yg paling best kat PD...
aku msti ambik lauk ikan keli masak cili padi n9...
huiiiii pedas...menyengatttt.....
my cayankzz plak ambik lauk ikan patin...
fav dia tu...
;-)
kitrg saje je xnk mkn kat kedai tu...
nk romantic cikit makan kat tepi pantai n di bawah
sepohon pokok yang rendang..
tp tikar xd...so kitrg pkai je paper...
tp ttp romantic...
;-)
lepas mkn kitrg makn lg kek...
perghhhhhh....
layannnn......
;-)
ni mke aku yg keknyangan...hahahaha...
hari yg indah untuk aku n dia...
;-)










No comments:

Post a Comment