Tuesday, February 22, 2011

.:: AKUKAH YG BRSALAH ::.

Smpai skrg aku x tahu perasaan aku ni..
dselubungi rasa marah ke..rasa brsalah...
entahlah...
:(
citenyr mcm ni
td aku g tesco skejap bli barang dapur...
aku g la timbang barang2 basah...
aku dok la blakng sorang pakcik ni..
mnunggu turn..
ttb budak yg keje tesco bahagian timbang2 ni panggil aku...
aku pon hulur je la kan barang aku tu...da dia panggil..
alih2 pakcik tu hangin le plak kan...
dia ckp
" ni barang pkcik ni timbang dolu..org lain pon bratur gak..mna leh potong2..
camne ni..n bla..bla..bla..."
ckp smbil pndang aku n budak tu..
pkcik tu plak x hnti2 brckp..non-stop beb...
aku n budak tu pon mcm blurr...blurr alam da jdnya..
puncanya pakcik ni lambat sngat nak kuar barang drp trolley tu...
smpai ambik bape mnt nak kuarkan...
atau dgn kate lain ade barang yg trcicir nak tmbang...
budak tu ingat brg pkcik tu da abis timbang da..
tu yg dia pnggil aku..n aku pon x tahu rupnya pkcik tu ade barng lg..
smpai org blakng aku pon dngr pkcik tu marah2..
malu weiiiiii...
hadoiiiii....berdesing tlinga aku skejap...
dan dgn serta merta darah naik ke mke...
ala..ala..gini la muke aku...
ekekekkekeke...
tp aku diam je...x pndang2 pon pakcik tu...
sbbnya aku didlm confusion...
smbil dlm ati brkata akukah yg brsalah..???!!!
fuhhhhh....klau ikot ati nak je aku "bahasa" kan pkcik ni...
biar dia tahu..kasi ajar sama dia..!!!
tp aku x smpai ati nak "mmbahasakan" org tua tu...
n rasanya aku masih ade sifat mghormati org tua2...
ekekekeke...mcm la aku ni baekkk sgttt...
aku ttp diam jerk...
diam..diam..n diam...
walaupn hakikatnya aku x salahhhhh...!!!!
tp hati aku panazz la jugak kan...
sbb bukan salah aku...
dah budak tu panggil aku dtg ler...
xkan aku nak senyum kambing  plk kan cmnie...
hadoiiii..ttb panazzz plak ati tgk mke kmbing ni arrr...

last2 budak tu yg sound pkcik tu...
"pakcik sabar le kejap ingtkan da abis td" dgn suara yg agak kasar..
tp pkcik ni ade symptom pekak kot...
dia buat x tahu jerk...
n masih lg bising marah2...wlpn da explain...
huhuhuhuhu...
n symptom kepekak kan pon mnjangkiti la kat aku n budak tu...
hahahhahahahha...

alaaaaaaa...bnda cmni pon nak jd issue ka..???
stakat barang aku 3 plstik je arr...

Ermmm aku matikan air jela...
buat bodo.. n blah...
malas nak ambik tahu...
tp kalo budak2 mude mmg slamat la td aku bahasa kan...
hahhahahahhahahha...
:)
hambekk ko..!!!!!

Smpai la ni mcm trpk2...n..
Smpai skrg aku x tahu ape perasaan aku skrg ni ha..
dselubungi rasa marah ke..rasa brsalah...
huhuhuhuhu...
tp perasaan ini mngatasi sgala2nya...
muahahhahahahha...
:)

~sLaMaT mAlAm~


No comments:

Post a Comment