Thursday, March 03, 2011

.:: TELAH SEKIAN LAMA ::.

Setelah trkaku untuk sekian lamanya..
trbiar..trdampar..trasing..trabai..
jauh dari sudut pandangan dan sentuhan...
akhirnya dgn semangat yg masih brbaki...
aku gagahi jua meneruskan hasrat yg lama trsimpan...

Hari ini..
segala usaha yg telah aku lakukan..
mmbuatkan aku mampu duduk trsenyum...
hasrat yg lama trsimpan telah pn trcapai...
memandang...memerhati...dan meneliti...
dgn satu prasaan bangga...
smbil brkata
*
*
*
*
*
*
*
*
"yeahhh pc umah aku da baik...!!!"

Hahahhahahhahahahhahahaha...
x sia2 usaha aku hantar cpu ni kat pc world..
rupa2nya kna format je takat rm40..
haihhh..nape la yg slama ni aku dok je ngadap laptop kan..
xd inisiatif langsung nak baik kan pc..
haaaaa...bla da de 2 senag cikit..
hubby 1 aku 1...
kikikikikikikikikikikiki...
jgn x tahu mak aku pon layan gak internet ni...
siap soh aku wat kan FB lagik...
fuyooo..caya laaa....
:P

Pc aku ni kira baru la jugak bli tahun 2008..
tp da lma x on kot...huhuhuhuhu...
Tp trbang gak la wet nak baik kan pc ni..
bla pc da baik..nak kna ade itu la..ini la..
cikit2 lama2 jadik bukit gak kan.....
huhuhuhuhu...

Kbetulan masa aku baik kan pc ni ade lak pc fair kat mitc..
haaa ape lgik serbu la...
memandangkan printer umah aku da rosak kna la bli 1..
sbb senang sape nak gna..
 tp xd la slalu sngt gna pn..
 hari tu carik anti virus..printer..mouse..cooler utk lptop..n cable..
sabtu tu aku g..ahad pon g gak..
yg lawaknya tu..hari ahad aku g pintu pon lom bkak lg..
ramai gak org yg tggu...pnya la brsemangat..
hehehhehee..
aku bkan ape..ahad tu kna balik cepat sbb hubby kna keje...
bla pintu tu da bkak je..
aku tgk da mcm kambing kuar kandang...
tp kali ni trbalik lak..kambing masuk kandang..
errkkk..ade ke kambing mask kndng cmtu..??
wakakakkakakaka...
ini cuma perumpamaan yee...
untuk menerangkan situasi di saat itu..
hehehhehehe...

lpas da bli2 tu kitrg klam kabut la balik...
sbb masa amatzzz la jelezzzz kat ktrg...
huhuhuhuhu...

SKRANG PC AKU DA BAIK...!!!



~sekian~




No comments:

Post a Comment