Thursday, March 03, 2011

.:: SUATU MASA DAHULU...DKALA SEMANIS MADU.. ::.



Hahahahahhahaha...
title pon da cmtu kan..so da tentu la ni cite2 lama..
dikala zaman semanis madu...
wakakakkakaka...

Aku ni dolu mmg budak degil..
bab nak dngar ckp mmg le payah..
entahlah..aku pon x tahu nape..
huhuhuhuhu..
tp dalam degil2 n tgejal aku ni...
lpas je spm da start org tanya2..
ecehhhhh..kononnya nak jodoh mnjodohkan la...
kuang..kuang..kuangggg...

 sepetang brsama mak aku smlam
sambil minum petang..
saje tringat kisah lame..
masa aku single..
ade 1 mamat ni ske kat aku..
entah sape2 ntah..
lalu mntak mak dia tnya2 kat mak aku..
tp mak dia sogan nak tanya..
sbb dia ingat aku x pandang anak dia pnya..
hahahhahaha...hakikatnya aku bknlah org cmtu k..
mcm2 la cite..guna posmen la..yg direct tnya aku pon ade..
ade yg keje polis..tntra laut..jbtan pnddikan..cikgu...petronas (plantar mnyak)
haihhh mcm2 la..

Tp tu la yg dinamakan takdir..
kalau kite brlari sejauh mna pn..
kite msti akan balik pada jodoh yg da dtetapkan...
:)
pertemuan aku dgn hubby pon bkan drancang..
smuanya trjadik dngan sndri..
 "cinta jgn dcari..biar ianya dtg dgn sndri..
smakin kite mncari semakin jauh ia pergi..."
hehehhehehehe...
brmadah pujangga aku..  :P

n now aku sangat bahagia dgn hubby yg aku sayang spenuh hati..
sepenuh jiwa raga...
dia la intan payung permata hati ulam jantung aku...
dia la llki trpilih yang telah aku abdikan sluruh hidup aku 
untuk brsamanya sampai ke syurga firdaus..
amin...
:)


~sekian~













No comments:

Post a Comment