Thursday, January 14, 2010

LAYAN HATI....

..cute nyer dia tido..

Skarang jam da pkul 11.51 mlm....aku da ttp lmpu...da baring2 da kat katil....
tp x bleh gak tido...mcm2 dlm kpla otak aku ni....flashbck bnda2 yg da lpas...
arghhhh malas btul nk ingat...tp makin aku cuba lupakan makin brlumba2 plak dia dtg...
nape ek.....mgkin sbb aku rasa sedih n sunyi kot...sedih..??? nape aku sedih..??? huhu....
malas nk story...tp sejak2 ni aku slalu sgt rasa sedih....semakin hari mcm da sebati plak dalam diri aku ni.....
Malam ni aku tringat life aku....kat tmpat keje lama....kawan2....entahlah...aku mcm rasa aku da kehilangan sesuatu...n rindukan sesuatu.....
lama gak aku pk...ape yg aku khilangan n ape yg aku rindukan...tp aku sndiri x tahu jawapnnya... peliknya aku ni.....huhuhu
aku nk melayan lagu ni smpai aku tido.....
sbb ade knangan manis yg buat aku tersnyum sorang2...
bleh gak aku memujuk hati sndiri....

*************************************

......CARI JODOH.......


Apa salahku apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mahu dan menginginkan aku
Untuk jadi pengubat pilu
Untuk jadi penawar rindu
Untuk jadi kekasih hatiku

***

Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim durian hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh tuhan inikah cubaan ?

***

Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anakBilang aku,
aku yang tengah maluSama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

***

Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mahu.....

**************************************

Lawak kan lagu ni....
sbnarnya ni lagu tema untuk aku n my fren...kikikiki
coz kawan2 kitrg sorg2 da kawin....
tinggal la kami je yg single... ( xd jodoh ke or memilih jodoh.. ",) ... )
tp x lama pastu aku plak meninggalkn dia sorang2....
huhuhuhu....
( dnt wrry fren..i always be here 4 u...just gve me a call yeee... )
aku x pnah jgka nk kawin umo skrg...sbb aku trget umo 28 keatas...
tp tu la yg dnmakan JODOH....
seru da smpai... ;-)
n secara rasminya aku da trkeluar drp golongan ini...hehehe....
k la aku pon da pnat n ngntuk...
nk tido.....
knp nak tido..???? sbb aku da rasa lega bila da luah kat cni...






No comments:

Post a Comment