Sunday, January 24, 2010

BELI BUNGA TELUR ~ PELAMIN ~

Sabtu.....23 January 2010....
mula asalnya aku nk g dating...pastu ttba je
x jadi... ( trgaduh le plak )
last2 dok umah je la...
kmas umah+bsuh baju+ mop lantai dan sgala aktvti suri rmahtgga la....
wakakakkakaka....( baiknya aku.. )
bila da pnat aku tido....
;-)
aktvti mlm plak aku kuar dgn mak,uda,abg uda n...
budak kcik nie.... ( nakal x hingat pnya.. )
g bli barang kawin aku...
;-)
ni gmbar baru je smpai umah...
lbh kurang pkol 11mlm...
mke ngantuk n penat...
huhuhuhu...
ni aku tgh syok2 baring...ttb budk kchik ni
mntak ambik gmbar plak....huhuhuhu...
layankn aje la...
;-)
haaa....ni la bunga telur yg nak letak kat pelamin...
warna maroon..
kbiasaan nyrr...kat pelamin tu org letak bunga telur kan...
tp kali ni aku wat lain plak..
aku ltak bunga tlur ( tp xd tlr ) n crystal bntuk love..
crystal tu bleh ltak kat mna2...
crystal tu lbk kurang mcm hiasan la...
;-)
ni pon aku bli skali....wakakakakkaka...
bkas untk letak bnga tlur...
haa tu biskt yg aku ske mkn tme kecik2 dulu...
kikikikikikikiki....
( smpat lg aku bli... )
haa tu da jadi....
tp ni test je...lom siap btul2 lg...
sbb aku exctd plak nk tgk mlm tu gak...
;-)
ni nant letak kat sblah plamin...
ermmmm untuk bunga telur plak aku ade sdiakan gak...
buat 2 pasu....1 pasu 500...
so total 1000 bunga telur....
2 pasu tu plk, aku ltak kat pintu masuk umah aku
( bkn pintu pagar ye... )
sape2 nak leh ambik sndiri jerk...senang...
tp ni la permulaan brg yg aku bli untuk perkhwinan aku...
kikikikikiki....
;-)



No comments:

Post a Comment