Saturday, January 23, 2010

PIZZA + DATING....... ;-)

Hari ni aku mcm biasa la....
g keje nwat keje.....
dah nk balik tu ttba je PIZZA smpai....
rupa2nya bos aku order...bos blnje...kikikikikiki
nmpaknya 2 hari aku mkn PIZZA...nyummm...nyummm
sedapppp...sbb aku mmg ske PIZZA... ;-)
tu bkn harga sebenar ye... :-)
tu untk lunch hour je....murah n kenyang...
balik je keje aku trus dating...
location nyerr...MBO....
ape lg..tgok wayang la...
cite LEGION...
aku x tahu nk snopsiskn cmne....sbb....
sbb....kikikikiki....aku pon x bape nk paham...
masuk lmbat la td....kikikikiki ;-)
sibuk aku ni ngade2 nk mntak popcorn...huhuhuhu..
da le my cayankzz melayan aku....kikikikiki...
TQ DEAR... ;-)

lpas tgk wayang plak kitrng lepak kat UNCLE JOHN....
tmpat fav kitrg....
makan lg....
;-)
my cayankzz cibuk m'tranfrkn pic kat hp aku ke dalm lptop...
aku yg mintak tolong....kikikikiki
mke aku yg kpenatan....huhuhuhu

haaa....ni la air yg kitrg order....
guava with plum n watrmln....

ni mknan pilihan aku....hot plate......ape entah...
da lpe plk nma ni...
kikikikiki
ni mknan plihan my cayankzz....
nasi goreng.....x tahu gak nape ape.....
kikikikikiki...
sbb pnjang benau nak sebut...
lpas da knyang lpak2 jap pastu balik je...
sbb badan da letih...n...
NGANTUK...
;-)







No comments:

Post a Comment